משרד ראשי היצירה 3, רמת גן. ישראל
נכון להיום ניתן להיכנס לכל הזמנה ולשלוח ממנה את מסמכי הנסיעה ללקוחות/סוכנים. המערכת הייתה בודקת שההזמנה אכן עומדת בכל התנאים ובמידה וכן היה הסוכן רשאי לבצע שחרור חומר לנוסע.
בשנת 2013 העלנו לאוויר את האתר Bviewer.com שמטרתו להקל על הסיטונאיים/ספקים ולאפשר ללקוחות הישירים ולסוכנים הקמעונאיים לעקוב אחר ההזמנות שלהם ולבצע, באופן עצמאי, שחרור חומר להזמנות שלהם.
ה Bviewer אומנם צמצם משמעותית את שיחות הטלפון ואת עבודת הסוכנות, אך עדיין לא טיפל במקרי קצה.
כחלק מהמחויבות שלנו להמשיך ולייעל את עבודת סוכני הנסיעות, הן במחלקת האופרציה והן במחלקת ההזמנות, פיתחנו מנגנון חדש שמאפשר שחרור מסמכי הנסיעה באופן אוטומטי ללקוחות/סוכנים, לרבות מעקב ובקרה.
הפיתוח מאפשר לכל הזמנה להיכנס באופן ידני או אוטומטי לסל של הזמנות (קיו), כאשר כל כמה זמן המערכת עוברת על כולן ובודקת כל אחת האם היא עומדת בדרישות לשחרור החומר – סטאטוס השירותים, אישור כרטוס (לטיסות), תשלום או שובר מלאים בהזמנה, אובליגו/קרדיט (לסוכנים) ועוד. במידה והכל תקין שולחת המערכת מייל עם השוברים ישירות ללקוחות/סוכנים ומציגה זאת לאנשי האופרציה לטובת המשך מעקב ובקרה.
הפיתוח פותר את מחלקת שחרור החומר או ההזמנות בצורך לעבור הזמנה הזמנה ולבדוק שאכן הלקוח קיבל את מסמכיו, ולמעשה מפנה להם יותר זמן לעסוק בנושאים המהותיים יותר לתפקידם בסוכנות ולמקסם את עבודתם.