משרד ראשי היצירה 3, רמת גן. ישראל
מאז ומתמיד סיפקנו פתרונות מתקדמים לסוכנויות תיירות הפועלות בתחום הטיולים מאורגנים.
עם צמיחת הענף, והתרחבות פעילות זו, פיתחנו מודלים ייעודיים ומתקדמים עבור מחלקות האופרציה, ההזמנות והכספים, שמטרתם לייעל את פעילות הסוכנות – יכולות חדשות ביצירת הטיולים, העברת נתונים בצורה מתקדמת למערכות ההפצה, מסכי ניהול ובקרה ייעודיים לטיולים מאורגנים, דוחות רווחיות, ועוד
כחלק מהעמקת יכולות המערכת בתחום הנ"ל פיתחנו לאחרונה מודל חדש אשר יאפשר לאנשי האופרציה לנהל באופן מלא את פעילות שיבוץ המדריכים לטיולים השונים, תוך כדי בקרה מלאה ומניעת שיבוצים כפולים או/ו חופפים בתאריכים.
באמצעות המודל יכול האופרייטור לקבל תמונת מצב מעודכנת עבור כל הטיולים, לשבץ מדריכים ליציאות רלוונטיות, להפיק דוחות שונים, ואף להציג את המידע למחלקת ההזמנות וערוצי הפצה השונים.
על מנת להקל את העבודה פותח בנוסף גם אתר אינטרנט ייעודי אשר מאפשר למדריכים עצמם לצפות בכל הטיולים ביעדים בהם הם פועלים, ולהגיש מועמדות לשיבוץ עבור כל יציאה ויציאה. כל בקשה מתעדכנת באופן אוטומטי במודל המדריכים של הסוכנות.
לאחר שיבוץ סופי יוכל המדריך לצפות בפרטים המלאים של הטיולים אליהם שובץ ולראות את פרטי המפגש, רשימת הנוסעים (לרבות הדפסתם), רשימת המסמכים המצורפים, ובהמשך לטעון את ההוצאות השונות של הטיול.
מכיוון שההתמצאות הטכנולוגית של המדריכים, במערכת האינטרנטיות, משתנה בין כל אחד ואחד, הושם דגש רב על פשטות ונוחות השימוש באתר.
רוב הסוכנויות אשר עובדות איתנו כיום גילו עניין רב בנושא והבינו את החסכון הגדול של השימוש במודל הנ"ל. חלקם אף הודיעו על תחילת השימוש בו כבר בקרוב