משרד ראשי היצירה 3, רמת גן. ישראל

מה חדש בטכנולוגיה לתיירות

התעדכנו אודות הפיתוחים החדשים ביותר של פלג לענף התיירות

הרשמו לעדכוני תיירות

הסרה תהיה זמינה עבורכם

עכשיו זה סופי - התמזגנו!

אנו שמחים לבשר שלאחרונה השלמנו מו"מ בנושא מיזוגים ורכישות שבמסגרתו נמכרה השליטה בפלג לחברת הטרוולטק "לוגנט" ובכך נפתח פרק חדש בעידן הטכנולוגי של מערכות התיירות בישראל.
רכישה זו מהווה צעד אסטרטגי משמעותי עבור לוגנט, ומטרתה לחזק את מעמדה בשוק התיירות ולהרחיב את סל הפתרונות שהיא מציעה לס...
קריאה מורחבת
עכשיו זה סופי - התמזגנו!

לאחר שחרור השוברים האוטומטיים מגיע השלב השני

לפני כמה שנים הכרזנו על מודל חדש שפועל אוטומטית לשחרור מסמכי הנסיעה ישירות ללקוחות, ללא התערבות יד אדם

לאחרונה השלמנו את המעגל בכך שיצרנו פיתרון אוטומטי לקליטת שוברי נסיעה מספקים חיצוניים.

מה זה אומר עבורכם?
הפיצ'ר החדש יודע לקלוט באופן ישיר ושוטף את שוברי הנסיעה מספקים שונים היישר לת...
קריאה מורחבת
לאחר שחרור השוברים האוטומטיים מגיע השלב השני

ממשק שידור וקליטה אוטומטית של שמות נוסעים

לפני שנה פרסמנו כי השלמנו פיתוח אשר מאפשר שידור אוטומטי של רשימות נוסעים (PNL / ADL), לרבות השינויים, לספקי הטיסות וזאת ללא צורך בהתערבות ידנית.
ספקי הטיסה מקבלים מייל בפורמט יאטא ומעדכנים את המערכות שלהם.

לאחרונה סיימנו פיתוח נוסף אשר מאפשר שידור שמות ממערכת אודיסאה אחת ישירות למערכת אודי...
קריאה מורחבת
ממשק שידור וקליטה אוטומטית של שמות נוסעים

תשלום בארנקים דיגיטלים (ביט, Google pay, Apple pay)

קיימים מספר דרכים לקבל הזמנות במערכות הבק אופייס, אבל כולן מסתכמות תחת 2 קטגרויות:
1. הזמנות אונליין - אתרי אינטרנט
2. הזמנות טלפוניות

לאחרונה הוספנו יכולת חדשה שתאפשר לאנשי המכירות לשלוח ללקוחות קישור במסרון (SMS) או במייל לדף ייעודי שבו יוכלו לבחור לשלם באמצעות טופס סליקה מאובטח או באמ...
קריאה מורחבת
תשלום בארנקים דיגיטלים (ביט, Google pay, Apple pay)

PNL / ADL אוטומטי - עדכון נוסעי טיסה אוטומטי

מערכת האודיסאה מאופיינת ביכולות הרבות שלה לנהל את שירותי התעופה, גם בתור ספקים וגם בתור הלקוחות.
בתוך מודל הטיסה קיימת היכולת לדווח לכל ספק, עבור כל טיסה, את רשימת הנוסעים הרלוונטית לגביו. העדכון נעשה באמצעות הפקת קובץ נוסעים בפורמטים שונים (PNL/ADL, אקסל, XML, וכדומה) ושליחתו לספק התעופה.

פ...
קריאה מורחבת
PNL / ADL אוטומטי - עדכון נוסעי טיסה אוטומטי

אוטומיזציה של חבילות

שנת 2022 עומדת להיות שנת שיא ביכולות האוטומטיות שהמערכות שלנו יספקו לסוכני נסיעות בתחום יצירה וניהול חבילות.

מדובר במספר פיתוחים שאוחדו לכדי תהליך אחד ארוך ואוטומטי -
ראשית, המערכת קולטת קבצי מחירוני עלות מספקי בתי מלון ומעדכנת אותם בטבלאות המחירים שלה. לאחר מכן מייצרים אנשי האפרציה ...
קריאה מורחבת
אוטומיזציה של חבילות

מסלול הטיול והצעת מחיר לקבוצות בפורמט אונליין

למרות אי הוודאות השוררת בנוגע למתווה פתיחת הכניסה לתיירים, לא הורתענו מלהמשיך ולפתח יכולות מתקדמות לתחום התיירות הנכנסת.
בשנתיים האחרונות השקענו משאבים רבים כדי להמשיך ולשפר את הפתרונות שלנו בתחום הבודדים והקבוצות ואף הוספנו יכולות רבות אשר יספקו ייתרונות משמעותיים לסוכני הנסיעות ...
קריאה מורחבת
מסלול הטיול והצעת מחיר לקבוצות בפורמט אונליין

הצעות מחיר לקבוצות עבור מספר יציאות

בעבר פרסמנו כי פיתחנו מודל ייעודי אשר מאפשר לייצר הצעות מחיר דינמיות, המבוססות על כמות משתנה של משתתפים, כאשר בסיס המודל הוא הזנת מחירי העלות של כל שירות (ידני או משיכה ממחירון) וקביעת מחיר ייקור (Markup).
פיתוח חדש יאפשר לשרשר באופן ידני או אוטומטי מספר הצעות במטרה להפיק הצעת מחיר אחת הכול...
קריאה מורחבת
הצעות מחיר לקבוצות עבור מספר יציאות

שיבוץ תיירים / נוסעים לאוטובוסים

ניהול ותפעול טיולים הינו נושא מורכב בענף התיירות. הוא מצריך מעקב אחר נוסעים ממספר רב של הזמנות שונות וגמישות בציוותם בצורה נכונה למרכיבי הטיול השונים.

פיתוח חדש יאפשר לראות בהזמנה מרכזת אחת, בה מנוהלים כל מרכיבי הטיול וההוצאות השונות, רשימה של כל התיירים / נוסעים הקשורים לאותו הטיול ו...
קריאה מורחבת
שיבוץ תיירים / נוסעים לאוטובוסים

ממשקי אונליין לבתי מלון בישראל

בשנים האחרונות עבר ענף התיירות בישראל שינויים מהותיים באופן העבודה עם בתי מלון.
אם בעבר היו הסוכנויות מקבלות הסכמים ומחירונים ומזינות אותם במערכות הבק אופייס שלהם, הרי שכיום בתי המלון דורשים מהם לעבוד בכלים שונים לחלוטין.

אף על פי שמערכת תיירות הפנים – אטלנטיס, ומערכת התיירות הנכנס...
קריאה מורחבת
ממשקי אונליין לבתי מלון בישראל
Next >>