Main Office Hayetzira 3, Ramat Gan. Israel
בעבר פרסמנו כי פיתחנו מודל ייעודי אשר מאפשר לייצר הצעות מחיר דינמיות, המבוססות על כמות משתנה של משתתפים, כאשר בסיס המודל הוא הזנת מחירי העלות של כל שירות (ידני או משיכה ממחירון) וקביעת מחיר ייקור (Markup).
פיתוח חדש יאפשר לשרשר באופן ידני או אוטומטי מספר הצעות במטרה להפיק הצעת מחיר אחת הכוללת מספר תאריכי יציאה שונים המאוגדים לפי תקופות. למשל: High season / Low season או Winter / Summer / Spring, וכדומה.
הצעת המחיר כוללת את התאריכים השונים הקשורים לסדרה אשר מאורגנים לפי תקופות, כמות המשתתפים המשתנה, והמחיר לנוסע/תייר עבור כל גודל של קבוצה. בסוף ההצעה מצורף פירוט של השירותים הכלולים בהצעה, לרבות התמונות, מיקום, וכדומה.
המערכת מאפשרת להפוך כל הצעה שנבחרה להזמנה בפועל אשר ממנה ניתן לשלוח הודעות ושוברים לספקים, ולגבות מקדמות ותשלומים מהלקוחות.